Kauneusala

Tuotteiden tuputtaja vai ammattitaitoinen asiakaspalvelija? Lisämyynti kauneusalalla

Tässä artikkelissa pureudutaan lähes kaikkia meitä koskevaan asiaan: lisämyyntiin. Toisinaan asiakaspalvelutilanteessa tuotteiden suositteleminen tulee ihan luonnostaan, kun…

Mitä tehdä kun asiakas kuorsaa – Käytännönläheinen opas

Jos olet ripsiteknikko tai kosmetologi, tiedät mistä puhun. Asiakas nukahtaa hoitopöydälle kesken palvelun ja jossain kohtaa raskas hengitys muuttuu…

Ripsiteknikon 7 syntiä – Syyllistytkö sinäkin näihin virheisiin?

Kauneusalan yrittäjät tekevät helposti töitä oman jaksamisensa kustannuksella, vaikka kaikki tietävät ettei se pitkässä tähtäimessä ole järkevää. Kirjasin ylös…

Kolumni: Asiakkaat eivät ymmärrä

Käsityöalalla tulee monesti törmänneeksi siihen, että asiakkaat peruvat aikojaan viime hetkellä, jättävät tulematta tai muuten eivät arvosta aikaasi. Kun…